“Εμείς στηρίξαμε την παρέμβαση με τη λογική ότι ανεβάζει σαν προτεραιότητα τον πεζό και τα δίκυκλα και κατεβάζει το αυτοκίνητο. Η Αθήνα είχε σχεδιαστεί πριν από πολλά χρόνια και ο αριθμός των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην πόλη δεν έχει καμία σχέση με αυτό με το οποίο σχεδιάστηκε, άρα πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις έτσι ώστε ο πεζός να μπορεί να βρίσκει την Αθήνα μια ανθρώπινη πόλη. Αυτό ήταν κάτι που όλες οι παρατάξεις στηρίξαμε προεκλογικά και γι αυτό στηρίξαμε και την επιλογή του δημάρχου να προχωρήσει σε αυτήν την ανάπλαση. Τώρα μπορεί να έχει κανείς πολλές διαφοροποιήσεις στον τρόπο με τον οποίο έγινε πράξη το σχέδιο, το οποίο ήταν να ξεκινήσει την εποχή της καραντίνας, οπότε αυτό θα έδινε την ευκαιρία να μελετήσουμε σταδιακά τις επιπτώσεις καλύτερα από αυτό που έγινε τώρα που ξεκίνησε μέσα στις εξετάσεις. Από την αρχή είχαμε πει ότι ο συντονισμός με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πρέπει να γίνει πιο σωστά έτσι ώστε να μπορεί και ο κόσμος να έρχεται στο κέντρο. Δεν έχει λογική να ανοίγεις το κέντρο στον πεζό αλλά να μην τον αφήνεις να φτάσει εκεί.”

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=J5zP0rHorH0&t=150s