• Όταν έχεις μία οικονομία με τόσο μεγάλη ανεργία όπως στην Ήπειρο πρέπει να ξεκινήσεις από τα βασικά. Το βασικό εδώ δεν είναι να πείσουμε κάποιον μεγάλο ξένο επενδυτή να έρθει να κάνει κάποια τεράστια επένδυση, αλλά να πείσουμε τους ίδιους τους εαυτούς μας  να επενδύσουμε σε εμάς και στα παιδιά μας. Δηλαδή, να πείσουμε, τα τελευταία χρήματα που μας έχουν μείνει αντί να τα κρατάμε σε μία τράπεζα προσπαθώντας να μην τα χάσουμε, να τα βάλουμε στην οικονομία με την ελπίδα να αβγατίσουν.

Συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Prisma FM 91,6 στους δημοσιογράφους Μιχάλη Μίχο και Χάρη Τσαντή

Αλλάξτε τις ρυθμίσεις των cookies για να δείτε το video

 

  • Σε κάθε περιοχή που πάω, βλέπω ότι ο περιφερειάρχης έχει μία γνώση, ο δήμαρχος έχει μία γνώση, το εργατικό κέντρο και το επιμελητήριο τη δική του γνώση, όλοι ξέρουν πράγματα και, πραγματικά, αν μιλήσεις με οποιονδήποτε φορέα της δημόσιας διοίκησης, έχουν πάρα πολλά να σου πουν. Συνήθως, το πρόβλημα είναι ότι δε συσπειρώνονται όλοι μαζί  γύρω από ένα αναπτυξιακό σχέδιο. Το θέμα δεν είναι να τα βρει ο δήμαρχος με τον περιφερειάρχη ή το εργατικό κέντρο. Το θέμα είναι να βγει ένα κοινό σχέδιο προόδου της περιοχής και γύρω από αυτό να γίνει ένας μεστός διάλογος των παραγόντων με την κοινωνία και να καταλάβουν οι παράγοντες ποιες είναι οι προτεραιότητες της κοινωνίας. Η διαδικασία της συνεργασίας των φορέων  είναι αναγκαία για όλα τα μέρη της Ελλάδας. Η γνώση της συνεργασίας και της συμπόρευσης είναι κάτι δύσκολο, δεν το ξέραμε μέχρι τώρα, γιατί τα λεφτά έρχονταν εύκολα με επιδοτήσεις. Είναι κάτι όμως που πρέπει να μάθουμε άμεσα αν θέλουμε οι περιοχές μας να πάνε μπροστά.
  • Η γνώση υπάρχει μέσα στην κοινωνία. Είναι πολύ σημαντικό οι φορείς ενός τόπου να εργάζονται από κοινού και να ξέρει ο καθένας ποια είναι η δουλειά του. Αν έχω ένα μήνυμα είναι ότι τώρα είναι η ώρα να υπάρξει σοβαρή συνεργασία για την επόμενη μέρα.

Συνέντευξη στην Δημοτική Ραδιοφωνία Πρέβεζας 87,9 FM στην δημοσιογράφο Αθηνά Παππά

Αλλάξτε τις ρυθμίσεις των cookies για να δείτε το video
  • Ενώ όλοι οι άλλοι κλάδοι της ελληνικής οικονομίας έχουν περάσει δύσκολες φάσεις από την κρίση και μετά, ο μόνος κλάδος που ανεβαίνει κάθε χρόνο είναι ο τουρισμός. Το 2009, όταν ανέλαβα το υπουργείο, ήταν η τελευταία χρονιά που είχαμε πτώση στον τουρισμό. To 2010 κάηκε η Αθήνα και παρ’ όλα αυτά οι αφίξεις αυξήθηκαν. Το 2011 αυξήθηκαν ακόμα περισσότερο και αυξάνονται από τότε κάθε χρόνο. Γιατί; Για έναν πολύ απλό λόγο. Όταν είδαμε εκείνη την εποχή την κρίση να έρχεται, αντί να αρχίσουμε να κατηγορούμε ο ένας τον άλλον, μαζευτήκαμε, η πολιτική ηγεσία, οι ηγεσίες των φορέων που εμπλέκονται με τον τουρισμό, ο ΣΕΤΕ και όλοι οι επιχειρηματίες, οι ξενοδοχοϋπάλληλοι, όλοι μαζί, καθίσαμε γύρω από ένα τραπέζι και αποφασίσαμε ποιοι είναι οι πρώτοι στόχοι που πρέπει να θέσουμε για τον ελληνικό τουρισμό.

Συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Prisma FM 91,6 και στον δημοσιογράφο Πολύκαρπο Χαλκίδη

Αλλάξτε τις ρυθμίσεις των cookies για να δείτε το video